Wat een vlucht, wat een nacht, wat een dag! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kristianne Lie Kwie - WaarBenJij.nu Wat een vlucht, wat een nacht, wat een dag! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kristianne Lie Kwie - WaarBenJij.nu

Wat een vlucht, wat een nacht, wat een dag!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristianne

15 Januari 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo allemaal,

Ik ben na een raar verlopen dag en nacht en vlucht aangekomen in Auckland en zit nu vanuit ons Hostel waar we 2 dagen zullen verblijven te schrijven. IN NIEUW ZEELAND (kan het echt nog niet bevatten).

Onze vlucht begon lekker door 3 kwartier vertraging (moet je om 12 uur je hostel uit, om ongeveer 1 uur op het vliegveld en je vlucht is om 7 uur... VERTRAGING JA JA!! Dus rondgehangen, yathzee, winkelen, slenteren, eten zonder honger en daarna misselijk en zo de dag dus doorgekomen. Toen we eindelijk aan boord gingen hadden we ongeveer de beste stoelen van het vliegtuig want we zaten dan wel in het midden (4 stoelen naast elkaar) maar voor ons was extra beenruimte en een schot dus geen rare mensen meer voor ons! Heerlijk de ruimte dus zou ik nu tussen 8 uur 's avonds en 12 uur later w'el kunnen slapen?!!!! Nee dus... Last van slaaphanden, slaapvoeten, slaapbenen, slaapbillen, slaapogen maar helaas ondanks die slaapalles, geen slaap kunnen pakken!

Het vliegtuig was mooi en luxe, eigen tvtjes en ruime keuzes uit films, games, liedjes enzovoorts maar de crew was raar en soms wat onprofessioneel..

Het begon bij het bestellen van eindelijk een lekker alcoholisch drankje. Ro haar wijntje was prima, maar toen ik een whisky bestelde zei ze,... whisky with coke or?? Dus ik zeg no with ice.. Zegt ze, How Old are you.. Dus ik zeg Negentien.. Krijg ik ineens een WHISKY COLA VOOR MIJN NEUS met daarna de zin.. I'm not giving you to strong because your still young.. En ze liep door en ik dacht HUH!!!!!!!!!!????? De regels zijn in Nederland echt TE anders en mijn drankje was heerlijk ook al vond ik dat hij een nogal nare betuttelende bijsmaak gekregen had! Hoezo maak je het mee... Ben je eindelijk boven de 18 mag je nog geen fatsoenlijke whisky, rare vrouw.

Denk je dat je wel genoeg meegemaakt hebt komt er een steward langs om weet ik veel wat steeds uit te delen, kijkt hij me aan zegt hij, spanish?? No.. Dutch?? Yes... Hallo, Hoe gaat het (gebrekkig accent) Goed?? (gebrekkig accent) haha lachen, wat leuk, ja hoor goed.. blablabla beautifull, maarja ik verstond het niet goed dus ik lach maar vriendelijk en hij lacht vriendelijk terug en hij is weg... Bij weer een kopje thee weer hetzelfde bla bla bla beautifull en weer onverstaanbaar en vriendelijk lachen en vriendelijk terug lachen.. Dus ik zeg, " Ro heb jij het verstaan??" Nee niet.. Oke nou ja maakt ook niet uit..
Staan we te wachten voor de toilet komt die steward weer langs en een andere steward en door de krapte staan we allemaal om elkaar heen te draaien waarom steward 2 zegt, funny we're dancing.. Zegt "mijn" steward.. Well I want to dance with you... Dus ik kijk Ro aan van huh versta ik het goed? Zegt ze nou ja zeg dat zeg je toch niet zomaar... Na 6 uur lang proberen te slapen, muziek luisteren enzovoorts het idee dat je wallen hebt tot je knieën en je haar zit natuurlijk niet meer en ik ga er ook niet frisser op ruiken komt steward ontbijt serveren en zegt hij tijdens het opdienen.. Goodmorning.. Smakelijk eten, do you have a boyfriend,.. en meteen in 1 zin door goodmorning naar Ro en geeft hij haar ontbijt en loopt ie weg.. WAT HALLO???? ARE YOU HITTING ON ME??? Dus ik heb de laatste 3 uur angstvallig mijn ogen dichtgehouden en net gedaan alsof ik sliep want het laatste waar ik op zo'n moment zin in heb is om versierd te worden door een waarschijnlijk te oude steward uit weet ik veel welk verweggistan land EN HIJ WAS STIEKEM OOK NOG CHINEES en die had ik echt wel genoeg gezien intussen...

Verder alletwee doodmoe aangekomen op het vliegveld (klein vliegveldje) maar de zon STRAAAALDE en met de bus aangekomen bij ons hostel meteen omgekleed en richting zon. Uiteindelijk gegeten en koffie gedronken zittend op een grasveldje en je ziet al een heeeeel klein verschil van mijn horlogebandje, LEKKER VOORUITZICHT! (ik had me zelfs al ingesmeerd dus wees niet bang lieve mensen zon verstandig, (en) eet af en toe fruit. Komt helemaal goed met mij!

We hebben eigenlijk nog niet veel van Auckland gezien.. Dit is de grootste stad van heel Nieuw Zeeland en ik vond het KLEIN maarja, wat wil je na Hong Kong.. We zullen echt moeten wennen aan de rust hier!

Morgen gaan we de zon opzoeken en even wat lokale hotspots bekijken.. Daarna gaan we door naar het Noorden naar blijkbaar de mooiste plaats van Noorder island dus foto's volgen snel!

KUSJES!!!!!!!!!!!!!!

  • 15 Januari 2007 - 08:59

    Jan Bok:

    Wat een maf stelletje cabincrew zeg; als je straks terug bent krijg je bij mij wel je whiskey hoor; lol. Kijk uit naar je nieuw verslag met foto's. Kus Jan

  • 15 Januari 2007 - 09:14

    Prinses:

    Ik wil ook naar nieuwzeeland....NU!

  • 15 Januari 2007 - 09:14

    Prinses:

    Voor alle duidelijkheid, dat berichtje was van Jettie die school ff heel erg zat is :)

  • 15 Januari 2007 - 09:44

    Margit:

    Schatje, fijn dat je goed geland bent.. en heeeeel idioot van die gekke crew daar. Eerst dat gezeik met die whiskey en daarna nog je versieren ook.. Rare mensen. Ik zal vanavond bij het pokeren een sterke whiskey met ijs op je drinken! Ik hou van je. Veel plezier en wordt maar asociaal bruin!!! xxxx

  • 15 Januari 2007 - 11:07

    Dieke:

    oooh klinkt echt TE goed :D ik wil ook ZON! hier regent het iig niet meer :) en ik ben vrolijk aan de studie!
    XX

  • 15 Januari 2007 - 11:49

    Renéetje:

    oh, ben echt benieuwd naar de foto's van nieuw zeeland!!

    tilburg is saaaaai.. xxxx

  • 15 Januari 2007 - 11:58

    Marion:

    Je bent sjans toch genoeg gewend om met je arrogante smoeltje mensen op afstand te houden...
    Enjoy the sun, the fun en guys to talk to.
    Kisses and a hug.

  • 15 Januari 2007 - 12:49

    Ruudje:

    Jeeej je bent aangekomen!
    Geweldig, ik ben heel benieuwd naar de foto's :)
    Die crew van het vliegtuig klinkt idd een beetje apart, maar daar kom je wel weer overheen ;)
    Have fun! xx

  • 15 Januari 2007 - 14:05

    Marielle:

    Hoi dames, leuk berichtje. zoek inderdaad maar dichter bij huis een leuk vriendje(ha,ha)veel plezier nog, geniet van alles en tot het volgende bericht! xxx

  • 15 Januari 2007 - 15:34

    Janita:

    Ben benieuwd naar je ervaringen in Nieuw Zeeland!
    Zal allemaal wel heel anders zijn.
    Xxx

  • 15 Januari 2007 - 18:19

    Juul:

    Wat een prachtige verhalen. Vliegen is nooit leuk! Veel plezier in Nieuw Zeeland.

    Kus juul

  • 16 Januari 2007 - 17:34

    Jeanne U:

    wat een leuke verhalen, je weet boeiend te vertellen Kristianne.
    Over dat verdwalen wil ik nog opmerken dat het niet alleen aan jou ligt. Ik weet uit ervaring dat het genetisch bepaald is, jou mam heeft het ook.
    Verder lekker genieten, ik ben jaloers op de zon, en ik kijk uit naar meer verhalen

  • 17 Januari 2007 - 18:59

    Gow:

    nu komen de echte bagpackers verhalen eraan..

    have fun dames, xx

  • 17 Januari 2007 - 19:20

    Rob:

    Whiskey is ook niets voor (jonge) meisjes! Heel goed van die mevrouw. Stel dat je na 3 van die glazen die steward opeens leuk was gaan vinden! Ik ben blij dat er in den vreemde nog mensen zijn met verstand! Ps. veel plezier en pas op voor stewards en andere engerds! Dikke X van je Belgische onkel

  • 17 Januari 2007 - 21:08

    Karin:

    Ha poesje fijn dat je het zo leuk hebt, op de opdringerige outlanders na.

    xxxkarin

  • 18 Januari 2007 - 14:01

    Rent:

    Have fun in Nieuw Zeeland!! Niet te bruin worden he.. Maar ja, jij zult nu al wel een negertje zijn..

    Kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristianne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 37341

Voorgaande reizen:

21 Januari 2022 - 14 Februari 2022

Workation in Panama

05 November 2016 - 27 November 2016

Thailand november 2016

01 September 2016 - 14 September 2016

Chinatrip

05 November 2011 - 28 November 2011

Lovely Ozzy

10 November 2010 - 24 November 2010

Renée en Kristianne: Pura Vida

27 December 2006 - 04 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: