Even snel vanuit Samoa... - Reisverslag uit Lalomanu, Samoa van Kristianne Lie Kwie - WaarBenJij.nu Even snel vanuit Samoa... - Reisverslag uit Lalomanu, Samoa van Kristianne Lie Kwie - WaarBenJij.nu

Even snel vanuit Samoa...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristianne

10 Maart 2007 | Samoa, Lalomanu

Hee lieve Mensen,

Omdat het internet het vandaag voor het eerst doet, nu pas een berichtje van mij en hij zal heeeel kort zjin. Internetten is hier namelijk HEEEEL duur maar ik wilde toch even laten weten dat ik heel aangekomen ben hier. Ik heb een goede vlucht gehad. We hebben al veel mooie en indrukwekkende dingen gezien en gedaan en de laatste dagen heb ik veel gerelaxt, gelezen en gerust. Vandaag ga ik even lekker bakken (de zon schijnt hier niet ALTIJD want het is regen seizoen maar het regent bijna nooit!

de 12e vlieg ik naar LA (zeker weten hahaha) en dan als ik daar ben komt er een uitgebreid jaloersmakend verslag met nog mooiere foto's!

Dikke kus, liefs en tot over 3 weken en 3 dagen ofzo al....

xxxxxxxx een beetje neger

  • 11 Maart 2007 - 03:42

    Margit:

    Ik hou van je!! Fijn dat je heel bent en de vlucht goed was.. ik vind dat maar niets dat niets kunnen laten horen. Bedankt voor je mailtje..
    Zon ze!!
    Dikke kusss

  • 11 Maart 2007 - 07:06

    Marion:

    Thank You!!!
    kusjes

  • 11 Maart 2007 - 10:58

    Renée:

    mis je in tilburg!

    xxxxx

  • 11 Maart 2007 - 12:02

    Tommie:

    hey! leuk snorkelen he op lalomanu! Ik vond het er super... beste strand van heel samoa! leuk om je foto's te zien.... doet me denken aan mijn reis. spreek je wel als je weer terug bent. veel plezier nog de komende tijd!!!!!

    x tommie

  • 11 Maart 2007 - 14:43

    Rent:

    ik was al bijna ongerust dat je maar niets liet horen. helemaal niet leuk!! geniet ervan daar! lekker leuke dingen doen en vakantie vieren.. ik studeer wel voor 2.. en word maar lekker bruin!!

    lief neusje, dikke kus

  • 11 Maart 2007 - 16:42

    Yvonne:

    WOW!!! Samoa, dat lijkt me geweldig.
    Een ex-collega van me is daar vaak geweest en dus heb ik erveel mooie fotoos van gezien!!
    Geniet ervan!
    Groetjes,
    Yvonne

  • 11 Maart 2007 - 17:27

    Ruudje:

    fijn iets te horen!
    heel veel plezier daar en hoop op een langer bericht vanuit amerika..! :)
    xxxxx iet

  • 12 Maart 2007 - 13:33

    Gow:

    zou je al aangekomen zijn?
    ben benieuwd naar Samoa foto's joh!

    kus

  • 13 Maart 2007 - 18:41

    Ilja:

    Hee kristianne,

    ik heb even flink zitten lezen, klinkt allemaal goed zeg! en het is allemaal snel gegaan als je pver drie weken alweer deze kant op komt. nou geniet er nog van!
    kusjes

  • 15 Maart 2007 - 09:05

    Rent:

    ben je goed aangekomen neusje? volgens mij wel.. heb net even gespiekt bij romina.. waarom heb jij nog geen spannend verhaal?? kan ik je ook weer smsen in de vs? hier is alles top. druk aan de studie en gelukkig al 1 tentamen gehaald (moet er nu nog 3 maken). ik mail je snel alles!!

    dikke kus uit het zonnige tilburg waar het heerlijk toeven is op het dakterras! een wijntje daar zal met jou snel volgen als je weer terug bent! geniet ervan in de VS!!!

  • 15 Maart 2007 - 10:44

    Margit:

    Ik mis je verhalen en je mails. Ik had je een paar super lange roddelmails gestuurd en vind het echt jammer dat je nog niets kon laten terughoren. Maar maakt niet uit. Ik hou het nog wel drie weekjes vol.
    SCHATJE, over 3 DAGEN kan ik je alweer ZIEN, met je PRATEN en met je LACHEN!!!!
    Ik mis je nog steeds, maar drie weken lukt me nog wel dan.
    Een dikke kus van je zus
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristianne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 37409

Voorgaande reizen:

21 Januari 2022 - 14 Februari 2022

Workation in Panama

05 November 2016 - 27 November 2016

Thailand november 2016

01 September 2016 - 14 September 2016

Chinatrip

05 November 2011 - 28 November 2011

Lovely Ozzy

10 November 2010 - 24 November 2010

Renée en Kristianne: Pura Vida

27 December 2006 - 04 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: