All my bags are packed, Im ready to go - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Kristianne Lie Kwie - WaarBenJij.nu All my bags are packed, Im ready to go - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Kristianne Lie Kwie - WaarBenJij.nu

All my bags are packed, Im ready to go

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristianne

18 December 2006 | Nederland, Tilburg

Jahaa, mijn tas is gepakt! Alles is gekocht, alles zit erin en ja ik heb zelfs nog een klein beetje ruimte over..

Mijn tas weegt ongeveer 12 a 13 kilo en toen ik hem de eerste keer om deed viel ik achterover dus dat was een lekker begin.. Belooft veel goeds!

Vandaag heb ik de laatste dingen gedaan en gekocht, kopieën gemaakt en ZONNEBRANDCREME gekocht. "Laat de zomer maar komen".

Wat nu nog rest: de laatste centjes binnen halen. Ik werk elke dag van 9 tot 6 en zondag van 12 tot 5, dan twee dagen kerst en dan vertrek ik woensdag naar Schiphol!

Mijn volgende berichtje zal dus vanuit Hong Kong zijn

Dikke kus van een zenuwachtige Kristianne (met vlagen) die er wel véél zin in heeft maar die nog niet echt beseft dat ze ook écht gaat!

Het komt helemaal goed

"I'm leaving on a jetplain, I do know when I'll be back again... 4 april!".

  • 18 December 2006 - 18:22

    Anja:

    laat komen wat erkomt
    verwacht niets maar geniet per seconde.
    Als je gestressed raakt even drie keer diep ademhalen en bewust uit blazen. ik denk aan je en zie uit naar jouw overweldigende reacties.
    dikke knuffel

  • 18 December 2006 - 18:27

    Ran:

    snik

    je gaat al bijna! ga jou zooooo missen meis! wie moet ik nou straks bellen met mijn zatte domme verhalen?
    maar ik zeg het nog een keer: je krijgt hier geen spijt van! genier ervan ..

    tot snel, kusssss

  • 18 December 2006 - 19:58

    Janita:

    Hieperdepiep! wow dan gaat het toch ineens erg snel! Als ik je niet meer zie dan wens ik je heeeeeeeeeeeel veel plezier!
    XXXX

  • 18 December 2006 - 20:19

    Roos:

    ha kris! echt leuk dat ik vrijdag nog even zag, heeeeel erg veel plezier, en ik hou je inde gaten via deze site! xxx roos

  • 18 December 2006 - 21:55

    Marion:

    Hai lekkertje,
    Houd de moed er maar in. Even nog een paar taaie dagen en dan komt het wel goed!!!
    kusje

  • 25 December 2006 - 21:00

    Abdul:

    Kristiannneeeeeeeee Heel Veel Suc6 Lieffie!!!
    Echt Ik Ga Zo Erg Missen:(! En Maar Hopen Dat Het Snel Voorbijgaat!!!

    Snik SNik Snik

    Dikke Zoen!!!

  • 27 December 2006 - 13:49

    Juta:

    CHICKAAA
    al aangekomen?
    'hoe lang is (de piemel van) een chinees?"
    Ghehe.. KUSJEE

  • 27 December 2006 - 16:21

    Suwa:

    :( Je bent weg
    Ik ga je missen sgat!!!
    Veel plezier he meis! Maak er wat moois van!
    Dikke kus Suwa (L)

  • 27 December 2006 - 16:26

    Marion:

    Yes, you are leaving on the jetplain. Hoe ik t vond om afscheid te nemen kun je leven op de hyvespagina. Lieverd ik hou zoveel van je dat ik je loslaat om te gaan terwijl ik je met duizend touwtjes bij me wil houden. (Kan nu lekker niet meer!) Pas goed op jezelf en keer behouden weer als de tijd daar is.
    Kus, Marion

  • 27 December 2006 - 17:49

    Janita:

    Heel goede reis en duizend mooie ervaringen gewenst!
    XXX Janita

  • 27 December 2006 - 18:11

    Janita:

    Ps. Extra foto's voor je op je site in nu wel gelukt!

  • 29 December 2006 - 07:23

    Marion:

    Uit: de Volkskrant "Een internetkabel verlamt Azië, Na een aardbeving op 26 december verlamt de breuk in één kabel het communicatieverkeer van o.a. Hongkong. Bellen wordt ernstig verhinderd en internet is zo goed als dood..." We wachten dus maar even af en hopen op een snel herstel van de verbinding.

  • 29 December 2006 - 21:44

    Jeanne Umans:

    kristianne, een fijne reis, geniet er van, we volgen je via deze site, ik ben benieuwd,
    liefs jeanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristianne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 37349

Voorgaande reizen:

21 Januari 2022 - 14 Februari 2022

Workation in Panama

05 November 2016 - 27 November 2016

Thailand november 2016

01 September 2016 - 14 September 2016

Chinatrip

05 November 2011 - 28 November 2011

Lovely Ozzy

10 November 2010 - 24 November 2010

Renée en Kristianne: Pura Vida

27 December 2006 - 04 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: